Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

The Walking dead 3x05 "Say the word" [Spoilers]


Σε αυτή τη σειρά έχω το πρόβλημα ότι δε μπορώ να ξεκαθαρίσω αν τα επεισόδια είναι καλά ή όχι.Πάντα έχω αυτό το αίσθημα ''αηδίας'' , και πάντα θα υπάρχουν οι σκηνές που μου αρέσουν.
Σε αυτό το επεισόδιο είδαμε τα γεγονότα μετά τη τραγωδία του προηγούμενου .Όσοι είδατε το προηγούμενο επεισόδιο γνωρίζετε ότι είχαμε 2 απώλειες.Τον T-Dog και τη Λόρι.Βέβαια,αυτοί πιστεύουν ότι και η Κάρολ πέθανε μαζί τους,αν και είδαμε ότι σώθηκε...ακόμα να βρει το δρόμο πίσω??οικογενειακό είναι μου φαίνεται.Καλά και να μη ξαναγυρίσει,δε νομίζω να λείψει σε πολλούς.Προσωπικά δε θα μου λείψουν και πολύ αλλά ο Ρικ το πήρε πολύ κατάκαρδα.Αυτό που έκανε λοιπόν σε όλο το επεισόδιο ήταν να πάρει ένα τσεκούρι και να αρχίσει να σφάζει ότι ζόμπι έβρισκε μπροστά του.Είναι κι αυτός ένας τρόπος εκτόνωσης.Οι υπόλοιποι όμως αποφασίσανε να κάνουν κάτι χρήσιμο,και πήγαν να βρουν φαγητό για το νεογέννητο.Πόσο cute ο Daryl με το βρέφος??Πολύ μου άρεσαν οι σκηνές του με το μπεμπέ.Γενικά στο γκρουπ των δικών μας δεν έγιναν πολλά οπότε θα συνεχίσω με την κοινότητα του Governor.Δεν ξέρω τι να σκεφτώ για αυτόν τον άνθρωπο.Ναι ,είναι psycho,το καταλάβαμε από τότε που τον είδαμε να κάθεται παρέα με κάτι κεφάλια,αλλά και σήμερα δεν πήγε πίσω.Καθόταν και χτένιζε τη "ζομπιασμένη'' κόρη του....δε ξέρω,αλλά μου φάνηκε για καθημερινό φαινόμενο.Φαντάζομαι ότι την κρύβει στο δωμάτιο με τα υπόλοιπα κεφάλια,για να έχει μαζεμένες όλες  τις  "psycho" δραστηριότητες του.Αυτό που δεν έχω καταλάβει,είναι ο απότερος σκοπός του.Θέλει όντως να κρατήσει την κοινότητα που έχει δημιουργήσει ασφαλή και απλά τυχαίνει να έχει κάποιες "ιδιαίτερες" συνήθειες ή αποσκοπεί σε κάτι άλλο όλο αυτό??Η Μιχόν πάντως,πιστεύει ότι είναι το δεύτερο.Δε ξέρω ακριβώς από που το έχει συμπεράνει....ήταν καχύποπτη από την αρχή χωρίς να υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος είναι η αλήθεια και τώρα βρήκε ένα όνομα και την έπεισε για όλη την απάτη που υπάρχει σε αυτό το μέρος .Οκ,αν κι,εγώ πιστεύω ότι είναι το όνομα της κόρης του Governor και δε ξέρω με τι άλλο μπορεί να είναι σχετικό αλλά φαντάζομαι στο τέλος η Μιχόν θα βρει το δίκιο της.Η Μιχόν λοιπόν σηκώθηκε κι έφυγε,ενώ η Αντρεα αποφασίσε να μείνει στη κοινότητα.Η Αντρεα δεν μου είναι και μεγάλη συμπάθεια αλλά καταλαβαίνω απόλυτα γιατί δεν ήθελε να φύγει.Να δούμε τώρα αν θα της βγει σε καλό.
Τέλος,το επεισόδιο έκλεισε με τον Ρικ,να σφάζει το ζόμπι που από ότι κατάλαβα έφαγε την Λόρι??Κάτι τέτοιο μάλλον γιατί μου φάνηκε καλοταισμένο για ζόμπι.Και μετά το ξέσπασμα χτύπησε το τηλέφωνο(!!). Δεν είχα ιδέα ότι δουλεύανε τα τηλέφωνα εκεί.Έχουν ρεύμα πρώτα απ'όλα??δε θυμάμαι να τους έχουν δείξει σε βραδινή ώρα στη φυλακή μέχρι στιγμήςς.Μπορεί να κάνω και λάθος.Η ερώτηση είναι τώρα,ποιός τηλεφωνεί??Υπάρχουν κι άλλοι επιζώντες??Αν ναι,που??Και πώς ξέρουν ότι οι δικοί μας βρίσκονται εκεί??Η απάντηση στο επόμενο επεισόδιο (ελπίζω).

















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου